söndag 9 oktober 2011

Söndag och måndag röra

Idag lämnade jag hemmet innan 12 för att förbereda inför morgondagens aktiviteter.

Denna vecka är det Psykiatrivecka i Skåne och i morgon måndag ska jag vara i Hässleholm och hjälpa till.

Så idag hann jag inte med någon matlagning för jag fick direkt bege mig till jobbet. Men jag vet att gubben grillade hamburgare ute så tjejerna slapp svälta.

I morgon får gubben utfodra familjen för jag är inte hemma förrän efter 21. Blir en lång dag.

På torsdag är det Kristianstads tur med bla filmvisning i Östermalmskyrkan. Tanken är att jag ska dit också och hjälpa till men vi får se om kroppen orkar och om jag får vara ledig från jobbet.

Känns som om det blir en rörig vecka för både mig och familjen. Hoppas att det flyter på ganska smidigt i alla fall. Sådana här tillfällen är otroligt jobbiga för familjen. När vardagen inte är som den brukar och när det blir tvära kast gillas inte.

Mest orolig är jag för Magda som känner mycket ångest över att komma hem till ett tomt hus. Ska försöka ordna så att någon möter upp henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar